Sve više vozača u sjevernoj Italiji tvrdi da su na jednoj benzinskoj postaji umjesto goriva u spremnik dobili – vodu.

Švicarske novine 20 Minuten razgovarale su s jednim vozačem koji tvrdi da je postao žrtva prevare na benzinskoj postaji u Italiji. „Prava sramota“, rekao je 36-godišnji muškarac, koji je na putu prema Hrvatskoj u utorak natočio gorivo na Esso odmorištu Fratta Sud u Portogruarou, pokrajina Venecija. Račun je pokazivao 102,29 eura – no, kako kaže, u spremniku nije bilo ono što je platio.
Automobil je počeo gubiti snagu
„Nekoliko kilometara nakon punjenja, upalilo se upozorenje na kontrolnoj ploči, a vozilo je iznenada izgubilo snagu“, ispričao je za 20 Minuten. Auto je morao biti odšlepan do radionice, gdje je mehaničar, prema njegovim riječima, otkrio šokantan uzrok: „U spremniku nije bilo goriva, nego voda.“
Popravak i šlepanje koštali su ga gotovo 1.200 eura, uključujući vučnu službu, zamjenu filtera, čišćenje spremnika i zbrinjavanje kontaminirane tekućine. Sve račune je poslao vlasniku benzinske postaje i zatražio nadoknadu troškova.
Za sada, navodi švicarski list, od Essa još nije stigao nikakav odgovor. Ako se situacija ne riješi, oštećeni vozač planira potražiti pravnu pomoć.
Slične pritužbe i drugih vozača
Njegova priča nije jedina. Na Google recenzijama iste benzinske postaje može se pronaći slična iskustva. Jedna korisnica je prije mjesec dana napisala: „Jutros smo natočili Diesel Suprem, a nakon manje od 10 kilometara upalilo se upozorenje – voda u spremniku!“
Savjeti stručnjaka
Prema pisanju 20 Minuten, i drugi švicarski vozači upozoravaju putnike da uvijek čuvaju račun od točenja goriva, jer je to jedini dokaz u slučaju reklamacije.
Sličan savjet daje i Švicarski autoklub (TCS). Ističu kako bi vozač, uz predočenje računa, mogao ostvariti pravo na povrat novca – posebno ako se utvrdi da je pogođeno više vozila. No, ako benzinska postaja odbije suradnju, napominju stručnjaci, postupak dokazivanja može biti dugotrajan i kompliciran.
Leave a comment